Publisert: 08.02.2021 kl 10:06 - Oppdatert: 19.02.2021 kl 10:41
Av: Else Snoen og Trine Merethe Paulsen
Fagfellevurdert
Hvordan kan naturfagundervisningen tilrettelegges bedre for elever med stort læringspotensial?
Psykologi i kommunen nr. 1 2021
Publisert: 15.02.2021 kl 20:43
Av: Aase Marit T. Sørum Ramton, Hilde Kværnum og Christine Lindstrøm
Publisert: 15.02.2021 kl 20:35 - Oppdatert: 15.02.2021 kl 20:37
Av: Siri Leraand og Beate Heide
Publisert: 15.02.2021 kl 20:30 - Oppdatert: 19.02.2021 kl 08:56
Av: Marie-Lisbet Amundsen og Inger Kjersti Lindvig
Fagfellevurdert
Hva fremmer og hemmer bruk av digital teknologi - sett fra læreres perspektiv?
Psykologi i kommunen nr. 6 2020
Publisert: 16.12.2020 kl 09:35 - Oppdatert: 17.12.2020 kl 20:03
AV: Atle Kristensen
Publisert: 15.12.2020 kl 19:25 - Oppdatert: 20.12.2020 kl 19:03
Av: Børge Skåland og Jostein Kleiveland
Fagfellevurdert
Skolens endringsgruppe som kvalitetsforbedrer av digital praksis
Psykologi i kommunen nr. 6 2020
Publisert: 17.12.2020 kl 09:37
Av: Trond Lekang
Publisert: 15.12.2020 kl 19:25 - Oppdatert: 16.12.2020 kl 10:07
Av: Ingrid Holmedahl Hermstad, Joakim Caspersen og Trond Buland
Publisert: 15.12.2020 kl 19:30
Av: Trond Frigstad
Fagartikkel
Kommunepsykologer bør sørge for at kommunens tiltak er tilpasset søskens behov
Psykologi i kommunen nr. 6 2020
Publisert: 15.12.2020 kl 19:28
Av: Torun M. Vatne, Ann-Helen Kongshavn Rønning og Ragnhild Bang Nes
Publisert: 01.11.2020 kl 14:54
AV: Rudolphus Jacobus van Geel og Kirsten Helen Flaten
Publisert: 01.11.2020 kl 14:55 - Oppdatert: 01.11.2020 kl 15:20
Av: Astrid Norkyn, Heidi Iren Moen Andersen & Natallia B. Hanssen
Publisert: 01.11.2020 kl 14:57
Av: Trond Frigstad
Fagfellevurdert
Autismespektertilstand og terapeutisk riding – en oversiktsartikkel
Psykologi i kommunen nr. 5 2020
Publisert: 01.11.2020 kl 15:00 - Oppdatert: 01.11.2020 kl 15:19
Av: Nils Kaland
Publisert: 14.09.2020 kl 20:40 - Oppdatert: 18.01.2021 kl 12:05
Av: Marie-Lisbet Amundsen og Geir Holtan Møller
Fagfellevurdert
Hvordan opplever foresatte til elever som strever med skolevegring møtet med skole og hjelpeapparat?
Psykologi i kommunen nr. 4 2020 - Temanummer: Skolevegring
Publisert: 14.09.2020 kl 20:43
Av: Marie-Lisbet Amundsen og Geir Holtan Møller
Fagartikkel
Implementering av skolevegringsteam i vår kommune
Psykologi i kommunen nr. 4 2020 - Temanummer: Skolevegring
Publisert: 14.09.2020 kl 20:45
Av: Elisabeth Andreassen
Fagfellevurdert
Skolefravær kalder på en relationsudvikling og kulturudvikling i skolen
Psykologi i kommunen nr. 4 2020 - Temanummer: Skolevegring
Publisert: 14.09.2020 kl 20:45
Av: Gro Emmertsen Lund
Publisert: 15.09.2020 kl 21:25 - Oppdatert: 15.09.2020 kl 21:48
Av: Cathrine Orm, Mette I. Mebostad, Stian Orm og Jon A. Løkke
Fagfellevurdert
PP-tjenesten som inkluderingsagent: retorikk eller handling?
Psykologi i kommunen nr. 3 2020
Publisert: 04.06.2020 kl 13:43 - Oppdatert: 07.06.2020 kl 18:18
Av: Rolf B. Fasting og Nils Breilid
Publisert: 02.06.2020 kl 00:10 - Oppdatert: 04.06.2020 kl 17:35
Av: Gunvor Frantzen Ulltang og Anne Sofie Salberg Samuelsen
Fagfellevurdert
PPTs bidrag i ansvarsgrupper omkring barn med nedsatt funksjonsevne i barnehagen
Psykologi i kommunen nr. 3 2020
Publisert: 02.06.2020 kl 00:05 - Oppdatert: 02.06.2020 kl 00:12
Av: David Lansing Cameron og Anne Dorthe Tveit
Fagfellevurdert
Mind the gap – En kultursensitiv tilgang til narrative samtaler med unge
Psykologi i kommunen nr. 3 2020
Publisert: 02.06.2020 kl 00:05 - Oppdatert: 04.06.2020 kl 17:54
Av: Anne Stærk og Thilde Westmark
Publisert: 01.04.2020 kl 22:25 - Oppdatert: 02.04.2020 kl 11:54
Av: Marie-Lisbet Amundsen, Marte Herrebrøden, Anne Grethe Mjøberg og Charlotte Rosenberg
Publisert: 01.04.2020 kl 22:25 - Oppdatert: 03.05.2020 kl 20:42
Av: Nils Kaland